Hjärntvätt

Idag har vi alltså gått igenom EG-rätt och hur EU styrs. Mycket information och mycket avstickare hit och dit. Lite fastnade nog ändå, hoppas jag.

Eftermiddagen ägnades åt lagboken. Jag kände mig fasen som en expert när jag letade reda på paragrafer och lagrum i min bok. Snabbare än tåget var jag klar med mina 14 frågor.

Men det här känns ändå svårt... Jag skrev fel sist. Vi har 13 seminarier... inte 4. TRETTON. Hur fasen går det ihop när det är en distanskurs på 10 poäng liksom. Ja jävlar...

Nu mat

Kommentarer
Postat av: Joanna

ja jag fattar inte. jag läser en kurs på halvfart(!) och distans och det är en inlämningsuppgift i veckan. Men ännu värre med seminarium , då måste man ju vara där..då faller ju fördelen med distans lite bort känns det som..konstigt

2007-09-15 @ 10:20:44
Postat av: Emma

Joanna: Ja det här är också halvfart! Och seminarieuppgifterna är inga lätta heller vill jag lova... :S

2007-09-15 @ 11:02:46
Postat av: joanna

hmm vi hade typ 13 seminarier när vi läste JÖK.en på helfart..

2007-09-15 @ 14:15:18
Postat av: Emma

Joanna: Nice... :P Hann inte göra annat än att springa på seminarium då :P

2007-09-15 @ 16:31:10
Postat av: joanna

nej faktiskt..var intensivt..var inget plugga en vecka innan tentan där inte=P på gott och ont

2007-09-15 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0