Gäsp.

Trött, trött, trött. Gick dåligt att sova inatt. Nu snart skall jag ta lagboken och släpa mig till Umu för föreläsningen i EG-rätt samt lagboksövningar efter lunch.

Det är ju fredag idag, det känns bra! Promenad hem i eftermiddag och sedan blir det nog slappande med en film eller serier tippar jag på. Skönt. Kanske spinning imorgon förmiddag. Känner mig lite peppad på det. Då har jag åtminstone avverkat tre pass denna vecka + ett antal promenader. Så jag kan vara nöjd med mig själv.

Dags att göra sig iordning!

Cheerio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0