Fan vad jag är bra

Spinningen uteblev, det låg alldeles för nära inpå middagen. Det var nära att jag skippade träning helt och hållet idag. Men tillslut sparkade jag mig själv i arslet och klev med bestämda steg iväg till Träna. Väl där valde jag BodyJam och dansade som aldrig förr. Koreografin var svår, men det var bara att försöka hänga med så gott man kunde.

Jag kände mig grymt nöjd när jag åter traskade tillbaka över Tegsbron och känner mig fortfarande bäst i världen nu när jag sitter här nyduschad och varm i kroppen.

Jag skall ge mig fan på att sätta sista låten innan jul. Så är det bara.

Nu vankas mitt, för tillfället, favoritkvällsmål - Keso, björnbär och hallon. Det kunde man aldrig tro, att jag skulle gilla keso.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahahaha! =) Ja, inte lätt jämt! Fattar inte att tentan var så jäkla lätt, var ju klar på dom 45 minuter man var tvungen att sitta. Bara 13 frågor! *S*

2007-09-28 @ 09:55:11
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0