En bra vecka

Eftersom jag har försökt ta tag i min motion måste jag säga att första veckan ändå gick över förväntan.

Veckans motion/träning:

Måndag: 45 min - Promenad
Tisdag: 45 min - Spinning
Onsdag: 35 min - Promenad & 60 min - BodyJam
Torsdag: 30 min - Promenad
Fredag: --
Lördag: 60 min - Afro Power Dance
Söndag: 35 min - Promenad

Totalt: 310 minuter

Mina mål för tillfället är:
  • Promenera minst 30 minuter, minst 4 gånger i veckan
  • Träna minst 3 pass i veckan
  • Träna 10.000 minuter år 2007 varav 75% är avklarade
Det skall man väl klara tycker jag. Men som sagt, promenader är inte det roligaste jag vet men jag försöker lära mig att gilla det. Kombinerat med annan rolig träning så känns det inte så farligt. Dessutom blir jag nöjd när jag har varit på en promenad. Och när man väl är ute och går är det ju rätt skönt! Jag måste tänka så för att orka släpa mig ut :-P

Idag känns kroppen mör. Det spänner i ryggen, axlarna och på baksidan låren. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0