Effektiv.

Nu har jag ägnat en hel timma åt att se på en videoföreläsning om avtalsrätt med en man som förmodligen har de största ögonbryn jag sett! Till och med större än en sönerna i Seventh Heaven. Jag har även beställt böcker för en mindre förmögenhet. Mest kurslitteratur, men även lite nöjesböcker. Och min jacka är redan i Ånge. Jag älskar snabb service. Imorgon kväll kanske man kan hämta ut den? Börjar ju nästan bli dags för varmare klädnad nu. Men jag skall härda ett tag till.

Nu när jag har varit så duktig får jag spela lite dataspel va? Jaa.. det får jag!

Kommentarer
Postat av: joanna

Thorsten VA?=)=

2007-09-17 @ 12:41:38
Postat av: Emma

Joanna: Yes! ;)

2007-09-17 @ 15:16:06
Postat av: Joanna

ja han glömmer man inte i första taget..vi har han på handelsrätten också=)

2007-09-17 @ 15:45:03
Postat av: Pernilla

Haha MÅSTE vara Torsten!

2007-09-18 @ 13:06:09
URL: http://teoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0