Bom di di bom di di

Måndag igen och solen lyser givetvis med sin frånvaro. Det känns även som en aning höst-nedstämdhet är på väg, men som sagt... mota Olle i grind när det gäller alla slags åkommor.

En sak jag lyckades med i helgen var att vända på dygnet. Idag vaknade jag halv 11, eller inte riktigt, jag vaknade halv 9 när väckarklockan tjöt men somnade om. Jag måste tvinga upp mig själv imorgon, så man inte går runt som ett lik hela dagen. Allt blir ju fel, frukost klockan 11 liksom, inte bra.

Tjejen från arbetsintervjun ringde idag även och förklarade varför jag inte fick tjänsten - för lite erfarenhet, otippat? Hur som helst babblade hon om att hon gillade mig etc och skulle antagligen höra av sig igen om det kom upp någon fler tjänst, så det är ju bra. Men inget att hurra över kanske, man vet ju hur det brukar vara!

En bra sak är i alla fall att jag kommer få 3.100 oväntade svenska kronor in på mitt konto imorgon. Det om något känns bra!

Saker jag måste ta tag i den här veckan:
  • Träning - fixa träningskortet
  • Förbereda seminarieuppgifterna inför basgruppsmötet på fredag
  • Städa & tvätta
  • Rensa garderoben (igen!)
  • Kliva upp tidigare på dagarna = gå och lägga mig tidigare.
  • Promenera eftersom det gick åt helvete förra veckan
  • Tvinga med mig Jens till Willys för att storhandla
Suck

Dagens mix:
Regina Spektor - Fidelity
Lars Winnerbäck - Idiot
Sahara Hotnights - Static
Frou Frou - Let Go
Counting Crows - Round Here
Modest Mouse - Bukowski
Mark Knopfler - Donegan's Gone
Timbuktu - Det löser sig
Kaizers Orchestra - Knekker deg til sist

Nu spricker det visst upp! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0