Att drömma lite

Jag sitter och kikar på Cims bilder och läser hans dagboksinlägg och drömmer mig bort lite. Inte utan att jag blir en aning avundsjuk. Jag vill också vara där och gå på muren för att sedan resa vidare ner mot Thailand och Kambodja. Bara vara borta några månader, äta god mat, se massa saker, bada, slappa, vandra, fotografera. Ja det hade varit nice. Hade inte varit fel att slippa exakt hela hösten heller!

Jag har så många platser jag vill resa till. Bada på Mauritius och Jamaica, resa genom USA, Shoppa i London, Dricka öl på Irland och drinkar på Manhattan.

Tänk om man vore miljonär! :-)

Dagens låt:
Lars Winnerbäck - Dom sista drömmarna

Kommentarer
Postat av: Katja

Hade du ett liggande format typ...?

2007-09-19 @ 13:09:25
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0