Äsch

Intervjun igår gick bra ändå  tycker jag. Dessvärre fick jag inte tjänsten, vilket var synd. Men bättre lycka nästa gång, som man brukar säga. Jag är ju inte i någon utsatt situation just nu heller, som i våras.

Lördag idag. Vet inte riktigt vad vi skall hitta på. Allt känns tråkigt och omotiverande bara för att det är sånt trist väder. Men något skall man väl ta för sig kanske!

Igår bjöd vi Jens mamma på mat och dessert. Sedan kom Patrik hit och det blev 2 glas vin och en halv grogg. Sedan gick jag och lade mig medan Jens och Patrik gaggade vidare om den gamla goda tiden på el-programmet :-P

Nä, dags att äta nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0