Ah!

Klockan är inte ens 14.00 och jag har redan klarat av tvätten plus en 5 kilometer lång promenad. Nu kan jag få lite ro i kroppen :-)

Igår så gick förresten spinningen ganska precis lika bra som förra veckan. Kändes härligt. Det är ju så med spinning att det är förbannat ångesframkallande de första gångerna man går. Men när man väl är van känns det mest skönt att sitta där och svettas så det rinner och ta ut sig så mycket man orkar.

Fikat på Schmäck var också trevlig. Te + muffins slank ner och en hel del strunt babblade vi om. Sedan gick jag och hämtade min nya kappa som också satt som gjutet på min kropp. Glad att jag tog en storlek mindre än vad jag har på övriga kläder. Kappor/jackor tenderar ofta att vara för stora över axlar och för långa i ärmarna på mig. Denna satt dessutom bra över bröstet med! Men nästan snyggare utan skärpet! Jag tog i alla fall en svart vilken känns mest användbart :-)

Nu skall jag äta lite sen lunch.

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: alexandra

söt blogg :D

2007-09-19 @ 14:01:25
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Katja

Den va snygg! Svart är alltid snyggt! =) Föresten köpte jag den vita ponchon! :) moahaha!

2007-09-19 @ 17:17:42
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Johanna M

Bloggen blev toppenfin! =) Och det är kappan med.

2007-09-19 @ 19:17:40
Postat av: Joanna

snygg blogg och snygg kappa

2007-09-19 @ 19:56:08
Postat av: Sanna

Hej skulle du kunna fixa design till min blogg? tack på förhand! =)

2008-05-27 @ 22:27:53
URL: http://onlysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0