Tidig hemgång!

12.00 bröt vi upp från plugget och jag traskade hemöver i höstkylan. Uppfriskande men dock en aning kallt om fingrarna! Min medhavda matsäck intog jag därmed här hemma. Skönt. Jag trodde det skulle ta hela dagen. Men icket! Dock fattar jag fortfarande ingenting om att räkna ut det här med lagfarter och pantbrev etc etc. Men ingen annan verkade förstå heller så då får vi väl alla bita i det sura äpplet och lämna över "Bäst i klassen"-trofén till någon annan basgrupp...

Well. Vad ska jag göra nu? Jag borde städa upp och fixa lite här hemma. Men det känns tråkigt. Jag vill shoppa dessutom och klixxar hela tiden runt på diverse nätbutiker. Varför får man bara massa rabatt hela tiden? De vill att jag skall hamna i fördärvet! Evil  ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0