Suck

Efter 50 minuters videoföreläsning känner jag att intressedepån behöver fyllas på. Jag trummar rastlöst med pennan i skrivbordet, äter på korken och funderar på vad vi skall göra för mat till middag idag. Koncentration när den är som sämst! Kanske lika bra att trycka in lite lunch i huvudet så jag orkar ta itu med de resterande 35 minuterna som behandlar ämnen som panträtt, lagfart och inteckningar. Jag kommer behöva all energi jag kan få med andra ord för jag fattar ingenting!

Träna måste jag också idag - eller åtminstone röra på mig. Det får inte bli en lika slö vecka som förra. Det blir lite varannan vecka av det här med mitt hälsosamma leverne. Kanske lika bra att "börja om" idag. En ny månad utan alkohol och godis med andra ord.

Nåja, mat var det. Magen kurrar.

Ps. Den här lägenheten hade ju inte suttit helt fel. Ds.

Kommentarer
Postat av: Ivana

Skitsnygg lägenhet men två nackdelar har det. 1 Ingen badkar & 2. Ligger på Teg, jag har något emot Teg. Jag vet inte vad men jag bara har det : )

2007-10-29 @ 13:26:27
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0