Nyttig

Då tvätten var avklarad klocklan 11 drog jag på mig skorna och travade iväg till Träna för att köra BodyPump. Det första passet på kanske... ett år? Eller något i den vägen! Det gick ganska bra ändå och känns skönt nu efteråt att jag tog mig iväg. Det betyder att jag kan slappa i soffan heeeela kvällen! Jag förväntar mig en dödlig träningsvärk imorgon. Jag känner redan nu nästan var det kommer värka mest.

Till lunch kokade jag blomkål och broccoli och åt tillsammans med gårdagens rester - basilikakryddade färsbiffar med dijoncreme. Sjukt nyttig lunch med andra ord.

Jag undrar hur länge hälso-hitler kommer bo i min kropp. Men hittills har vi ju levt i symbios så ett tag till kan jag nog stå ut, haha! Det gör ju inget att man tränar liksom.

Kommentarer
Postat av: Ivana

Okej nu är det kväll & jag har näääästan varit lika duktig som du. Jag vill också ha en liten hälso-hitler i min kropp? Vars hittar man honom?

2007-10-01 @ 19:59:34
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Emma

Ivana: Man måste komma fram till att sockerberoendet har tagit över ens liv. Sen kommer hälso-hitler snabbare än kvickt! ;)

2007-10-01 @ 20:37:26
Postat av: klara

haha hälsohitler :D fan vilket roligt uttryck :D

2007-10-02 @ 18:32:06
URL: http://kurvigheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0