Mission Complete

Se på fan, när man förnedrar sina läsare lite kommer de fram ur sina hålor... hehe. Tack för era synpunkter. Nu ska det bara bokas en frisörtid!

Idag gick jag iväg på Pump. Det var tungt, svettigt och jobbigt. Jag la på extra på ben och rygg. Frivändningen funkade faktiskt bra och jag kände mig nöjd när jag gick därifrån.

Nu sitter jag och letar något gott kycklingrecept. Har ni tips om det med får ni gärna posta!

Idag fick jag även mina fina ögonskuggor och krämrouge med posten. Trevligt med lite paket så här på måndagen. Och att jag betalade under 200 kr för två oanvända (förstås) MUS-skuggor + rouge så kan jag vara mer än nöjd!


Kommentarer
Postat av: Little darling

så fin blogg design :D

2007-10-15 @ 16:01:41
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Joanna

vilken blev det då?

2007-10-15 @ 19:00:26
Postat av: Ivana

Är det försent att rösta? För jag röstar på 3:an helt klart! :)

2007-10-15 @ 23:12:49
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0