Handla.

Söndag. Och idag blir det till att bege sig till Willys för en större handling. Det behövs det ena och det andra i frysen, igen. Jag hatar att handla, men man måste ju. Och jag far hellre och handlar massor istället för att kuta på snobb-ICA 3 gånger i veckan.

Igår såg vi på film och serier och ikväll lär det bli ungefär samma aktivitet tippar jag på. Imorgon är det måndag och då ska jag tammefan gå på Pump. Kanske det blir en lika bra vecka som förrförra? Vi får se! Hälso-Hitler hade ju gömt sig lite nu under veckan som var, men jag tror han kommer kräla fram ur sin håla igen lagom till imorgon. Blir fint det.

I övermorgon har jag bokat tvättstugan igen, kl. 07.00. Kommer bli king att kliva upp och ha alla göromål gjorda före lunch!

Kommentarer
Postat av: Katja

Fi för tvättstuga kl7! Tur vi har tvättmaskin! Jag funderar på att åka till Gotland i sommmar å ta med Tommy. Han har ju inte heller varit där!

2007-10-14 @ 15:58:57
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0