Fridag

Fredag igen och idag skall jag komma på något extra kulinariskt att bjuda på till middag. Samt någon smarrig men hälsosam efterrätt. Men inget godis. Nej nej. Inte ens en kanelbulle åt jag igår trots att det var kanelbullens dag och allt. Har jag klarat nära två veckor så kan man ju inte sabba allt nu, eller hur?!

Hade tänkt gå på BP idag kl. 15.30. Men nu har jag tappat lusten. Kanske skall vila lite och köra något pass i helgen istället! Vi får se hur det känns senare.

Imorgon skall vi gå på bio. Äntligen! Jag har inte varit på bio på ett  år ungefär. Så det kommer bli sweet.

Undra vad jag skall göra idag egentligen. Har har mest bara lufsat runt i lägenheten sen 08 imorse. Kanske skulle göra slag i saken och köpa hårfärg så har man något att kladda med också.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Ivana

Åh bio är så mysigt, vad blir det för film?

2007-10-05 @ 14:00:34
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0