Fredag em.

Fredag igen. Alltid extra skönt med fredagar även om man är ledig mycket, som jag.

Idag händer inte heller mycket vill jag lova. Jag har just ätit lunch i form av en omelett med skinka och purjolök. Det satt fint vill jag lova! Nu vaknas tvätt om en timma och sedan är det återigen dags att komma fram till vad för slags fredagsmiddag som skall tillredas.

Ikväll är det förstås Idol som gäller, samt Ugly Betty. Skönt. Ser fram emot ytterligare en alkoholfri helg! Snart är 3 veckor av nyttigt leverne avklarade. En månad satt jag ju som mål denna gång, som i januari. Och det har ju gått relativt smärtfritt!

Jag måste bara komma igång med träningen igen. Förra veckan var jag ju otroligt peppad och duktig, men inte den här veckan. Kanske tar med mig Jens på en promenad sedan, men det är ungefär 50% chans :-P Men imorgon då jävlar, då ska jag fasen på spinning.

Hej på ett tag

(Nöjd nu Joanna, när du får nåt att läsa?) ;-)

Kommentarer
Postat av: Ivana

Får önska dig en underbar fin helg! Ska väl också försöka tvätta för det är ju sååååå kul att vika tvätt :)

2007-10-12 @ 15:14:30
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Joanna

Oja tack ska du ha=)

2007-10-12 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0