Deckare

Jag har aldrig varit riktigt intresserade av deckare utan jag har mest läst självbiografier och människoskildringar, skulle man väl kunna säga. När vi for till Grekland så köpte jag Isprinssessan av Camilla Läckberg och jag tyckte den var superbra och spännande. Så när jag nu senaste beställde kurslitteratur så plockade jag ner två böcker till av henne i varukorgen. Predikanten och Stenhuggaren. Håller på att läsa Predikanten nu och jag tycker den är minst lika spännande som den första.

Tycker böckerna är lättlästa och förståeliga. Vissa påstår att Läckberg skriver barnsligt och inte är någon "riktigt författare". Varför? Smaken är ju verkligen delad. Hur som helst gillar jag dem hittills och hoppas att Stenhuggaren är lika bra!

Kommentarer
Postat av: Puma

Ja Hoegen-träningsbh:n är toppen! Berätta gärna vad du tycker om du beställer en!

2007-10-02 @ 20:21:56
URL: http://traningsblog.blogspot.com
Postat av: Madde

Jag tycker de böckerna är superbra, Stenhuggaren är min favorit av allihop! De två senaste är väl bra de också men ingen har slagit Stenhuggaren iaf, enligt mig ;)

2007-10-02 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0