BP och payday!

Stack iväg på pump tidigare. Kändes som jag var "tvungen" då jag bara slappat hela veckan i princip. Det onda i halsen var ändå borta idag så antagligen var det inget värre! Gick bra i alla fall och jag förväntar mig som vanligt träningsvärk.

Lite CSN-pengar har rullat in på kontot idag med. Nice. Och idag blir det till att handla leksaker, vad det blir får ni se senare.... kanske! :-P

Nu lunch och sedan stan. Funderar på att köpa ett par lågklackade stövlar (med kant som man kan ha upp- eller nedvikt) som faktiskt passade på mina spinningvader. Har man en omkrets på mer än 35 cm får man uppenbarligen problem att hitta stövlar! Well, well.

Dock så känns det lite som att man har piratstövlar när man har sån där "flärp" som man kan vika ner.... Men det verkar ju vara inne nu, har ja' hört!

Aja! See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0