På G

Nu har jag till 99% kommande dagars planering framför mig.

Torsdag: Umgås med familj
Fredag: Shopping + middag etc i goda vänners lag (tror jag iaf?)
Lördag: 25årsfest/kalas
Söndag: Lite kaffe och skitsnack för att sedan åka norrut igen.

Det är fullspäckat med andra ord! Min önskan är att få hinna kika lite på stan och i Birsta, eftersom jag inte varit där på ett år! Men vi får väl se vad som hinns med. Annars har jag lördag ganska fri ifall man får för sig att ta en sväng till.

En sak är säker. Jag får inte glömma kameran!

Ikväll blir det packning för brinnande livet. Jag har inga snygga kläder som passar för fest. Men hey, jag kanske fixar det på fredag?? :-) Men man måste ju ha med sig något i reserv ifall man kommer hem tomhänt från stan. Jag ska ta med mig mina för långa jeans i alla fall och be Aina att hjälpa mig sy upp dem. Eller ja... sy kan jag väl själv. Men nån måste ju måtta! Det är bökigt att inte ha någon symaskin. Men jag vet att jag kommer få en. Jag vet bara inte när.

Nej... Dags att marinera kyckligen och ta en titt i garderoben. Rota fram en väska kanske man också skulle ha gjort.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får se vad det blir för middag idag nu då :) en skål med gurka och en flarra vin kanske!

2007-11-23 @ 08:07:54

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0