Ni skulle ha vare' me' när jag fick en på 5 å' 2.

Jag har 4000 låtar på playlisten, och vad lyssnar jag på tror ni? Jo Thore Skogman med Storfiskarvalsen. Det är ju inte riktigt normalt så jag bytte låt. Men vad kommer då upp? Jigs - min jojo. Ja... det säger ju en del kanske.. ehm.

Hur som helst så har jag i alla fall varit lite kreativ idag. Jag har tvättat, tömt akvariet (äntligen) och lyft in byrån akvariet stod på till sovrummet. Byrån skall från och med nu agera klädförvaring åt mig. Min enda garderob är överfull så kläderna hänger ut från hyllorna. Det är ingen ordning på underkläderna och man hittar bara saker om man river ut allt.

Imorrn skall jag dammsuga och städa badrummet. Sedan får de stå ut med resten av röran. Hur lyckas man stöka ner så mycket på en vecka? Jag fattar det inte. Och finns det någon som tvättar lika ofta som mig? Tveksamt.

Hej!

De tystnar, gapar
och stirrar på mig
när jag visar dem mina tricks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0