Mer kyla

-13 grader visar termometern på idag. Huu... gruvar mig redan för att gå ut. Igår när jag var en sväng till stan för att fika tänkte jag handla ett par handskar men avstod för att det var ju en grej att önska sig i julklapp liksom. Nu ångrar jag mig. Jag har bara fingervantar, och det räcker fan inte till nu. Jag har blivit pjålig (eller vettig?) av mig på senare år. Förr sprang man runt utan mössa och vantar i -15. Nu pälsar man på sig som aldrig förr.

Men å andra sidan. Jag väljer hellre kyla och snö framför gröna gräsmattor och underkylt regn  i december. Det är mer naturligt såhär. Även fast mitt ansikte är torrt och sprött och torra fläckar har uppstått här och där på min hud. Propyless är min vän!

Skola idag med. Idag skulle alla komma och plugga. Vi får väl se hur länge man ids sitta. Varför ska jag sitta hela dagen om de andra inte varit där 2 av 3 gånger. Jag ska ta reda på de svar jag saknar och sedan drar jag! Evil. Äh!

Dags att dra i sig lite frukost kanske. Ligger bra till tidsmässigt idag! Som igår! Det är helt otroligt.

Hadela

Kommentarer
Postat av: Linda

direkt t höger efter e4a bron! tegsbron?

2007-11-29 @ 20:35:20
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0