Fars Dag

Givetvis har jag ringt min käre far. Det är dock lite tråkigt att man inte kan skicka kort. Eller visst kan man. Men hur skoj är det att få ett farsdagskort två dagar tidigare eller en dag för sent?

Igår knarrade det härligt under fötterna när jag gick ut i mina vinterkappa. Idag är det slask igen. Kan det inte bli ungefär fem minusgrader så snön ligger kvar och det är lite lagom kallt sådär. Då kan jag stå ut med vintern.

Imorrn skall jag börja om med mitt hälsosamma liv. Jag har ju haft ett uppehåll nu på två veckor så nu är det dags att ta tag i saken igen. Skall skärpa mig i två veckor i alla fall, för sen bär det hemöver och då blir det både det ena och det andra. Att göra-listan är näst intill fullspäckad så jag får nog fara ner någon dag tidigare än jag tänkt för att hinna med allt/alla. Jag har i alla fall en handfull människor på min prioriteringslista och resten skiter jag i!

Nej... Om man skulle spela lite tv-spel kanske!

Kommentarer
Postat av: Katja

Go go go! :P

2007-11-12 @ 21:46:59
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0