Familjen är värst

Nog för att det är kul att ha besök hemifrån men det är skönt att de far hem också. Hehe. Det håller nog alla med om tror jag. Vi hann i alla fall med att se på film, fara till Gammlia och kolla i museumet, fika på stan, äta mat och dricka lite vin. Helgen går fort.

Imorgon är det måndag och det står seminarium i fastighetsrätt och förvaltningsrätt på schemat. 8-17. Jippie! Jag är osäker på hur det ska gå. Ösch!

Jens är sjuk så jag väntar bara på att jag också ska börja snora och få 39 grader i feber.

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag tycker det är trevligt att träffa/hälsa på släktingar, men det är skönt när dom åker också :P

2007-11-05 @ 12:33:58
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Ivana

Det är alltid lika kul när man smittar varandra i omgångar, not. Ingen berättade för mig om denna konsekvens som följer med kärleken!

2007-11-05 @ 13:34:54
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0