De gamla jaktmarkerna

Jag hade inte tänkt blogga. Men gör det i alla fall.

Nu är det dags att bege sig mot linje 30 som så många gånger förr. Här i obygden ligger snön djup. Eller, några centimeter är det i alla fall. Antagligen mer än i Umeå centrum som är det enda jag sett på flera veckor.. nåja.

Shopping med Madde på schemat, men först lunch på gamla Tinells. Det kommer väl kännas lite konstigt kanske! Sedan blir det lite umgänge med Emma också. Blir bra det! Skall smyga in på systembolaget och inhandla nåt gött... höhö.

Näe, det är väl lika bra man börjar gå till bussen. Det är ju faktiskt 1 km att gå... *s*

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0