23.10

Idag har jag lyckats med höfta till en "ny" maträtt, sett en föreläsning om arbetsrätt, en massa serier och en film. Filmen var grym - 3:10 to Yuma. Se den! Dessutom har jag varit riktigt duktig med att dricka vatten idag. Jag måste bli bättre på det. Borde ha en tillbringare egentligen så man ser hur mycket man druckit. Ett tecken på att man dricker tillräckligt borde väl vara att man springer på toaletten stup i kvarten va? :-P

Imorgon är det upp i ottan som gäller. Tvättid klockan 07. Och kanske kommer jag vara så pass hurtig att jag går en morgonpromenad medan de första maskinerna tvättar klart. Men jag känner mig själv. Det kan lika gärna bli så att jag sätter mig och tittar på Nyhetsmorgon istället. Men ser ni en tjockis i grön parkas och dödskallemössa knalla omkring i Umeå imorrn klockan 7 är det antagligen jag :-P

Nu är det sovdags.

Night pipel.

Kommentarer
Postat av: Joanna

hehe ja eller kanske ett tecken på att man druckit för mycket;)

2007-11-13 @ 07:48:43

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0