Vibrationsplatta del 2

Idag började tanterna gagga om vibrationsplattan som skall introduceras imorgon i gymmet. Tydligen får inte kvinnor sitta på plattan sade Tolou varpå hela arbetslaget började asgarva så det ekade i hela receptionen. Ja ni kan ju räkna ut själva, höhö... Fast det var inte av den anledningen man inte får sitta på den, men varför vet ingen... än.

Nu skall vi fara till Ersboda och handla mat och sprit inför helgen. Undra om de har Staropramen Dark?

Kollade i skrivande stund och enligt systembolaget.se skall det finnas över 200 flaskor. Jippie! Ett par sådana får det bli, och så nåt survin så man håller en jämn fylla under hela kvällen.


   


Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm STARO! Granat fungerar också alldeles ypperligt!

2007-06-21 @ 09:07:43
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0