Utmattad

Efter åtta timmars arbete och 40 minuters spinning på det så känner jag mig nöjd med dagen. Spinningen gick okej. Men det kändes dock inte så roligt. Kanske för att jag gick dit med en sur inställning. Att det bara var tråkig musik gjorde ju inte saken bättre heller. Vad sägs om ... vad heter hon... Gina G - Oh ah just a little bit. Vet inte om låten heter så men de flesta kanske minns den gamla mellanstadiedängan. Den taggade inte mig till att cykla järnet i alla fall, haha!

Imorrn kanske det blir gymmet. Får se om Josefin läser mitt meddelande på apan. Om du läser här, Josefin, kolla apberget. :-P

Nu skall jag duscha och ta mig lite kvällsfika! Sedan blir det väl sängen. Går fasen rätt bra att somna nu ändå. Ligger inte och vrider mig över en timma som jag gjorde förut i alla fall, innan man var van att lägga sig "tidigt". Mellan 23 och 00 är väl inte direkt tidig läggtid men! Borde nog egentligen lägga mig runt 22, men det kommer fan aldrig att gå, hehe.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag läser och jag peppar! Låt oss träna, kamrat!

2007-06-26 @ 21:09:22
Postat av: Ivana

Jag försöker hela tiden att lägga mig runt 22. Omöjligt. Eller jo. Jag lägger mig i sängen 22 men somnar inte förrän tidigast 01. Crazy

2007-06-27 @ 00:44:29
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0