Spännande

Idag hann vi bara jobba drygt en timma innan brandlarmet bestämde sig för att börja tjuta. I samlad trupp vandrade vi ut på parkeringen medan vi passerade rökfyllda trapphus. Sedan stod vi där på parkeringen och svettades i morgonsolen. Brandmännen hivade ut "sårade människor" och utförde första hjälpen.

Brandövning på VK handlade det hela om. Det blev dock väldigt autentiskt med röken och allt. Sedan att man slapp jobba i 20 minuter var ju inte helt fel... ;-)

Nu mat. Grillade spett med pärsallad!

Kommentarer
Postat av: Ivana

Alla dessa brandövningar kommer till slut göra att jag blir den enda puckot som sitter kvar när all rök kommer in för att jag är helt övertygad om att det är ännu en övning :)

2007-06-04 @ 22:54:56
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Jenny

Brandövningar är bra att ha, det får bara inte bli för ofta så folk blir som i "Pojken o vargen"...

2007-06-06 @ 00:35:42

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0