Skolavslutning

Idag hade högstadiet skolavslutning tror jag. Kanske gymnasiet med? Studenterna går i alla fall ut imorgon här i stan. Var på Hemköp nyss och handlade en sallad att ta med på jobbet imorgon. Det var evenemang utan dess like på torget och runt omkring. Konsert och allt. Jag minns inte att det fanns sådant i Sundsvall när vi gick i högstadiet? Eller? Minns att det var något ståhej ett år i gymnasiet, men jag vet inte om det var arrangerat för skolavslutningen eller om det sammanföll med något annat. Ganska bra egentligen att fixa nåt för skolavslutningen för då samlar man ju alla ungdomarna på ett ställe. Istället för att de skall hänga på andra ställen. Klart många gör det med, men ändå!

Men nog var det några onyktra där ändå. Smygdrack öl bakom hörnen och rökte. Såg en grabb som var kortare än mig tom (jag är 167 cm) som stog och rökte. Tycker att alla kidsen ser så unga ut nu men han kan inte ha varit äldre än 14. Fattar inte att det fortfarande anses fränt att röka i dagens läge. Blä...

Nu ska jag koka ägg och äta mackor samt se på Ugly Betty!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaha, här gick de ut förra veckan, snacka om att de hade tur med vädret jämfört med vad vi hade :S
Det är helt sjukt det med rökning.. det känns ju så UTE som det bara kan bli.. man kan inte säga annat än blä! Snus verkar ju trendigt däremot, såg nån bild på aftonbladet om att en fotograf fångat prinsessan Madeleine med en prilla under läppen så nu kommer det bli superduperhett spånade skribenten om.. haha

2007-06-12 @ 22:17:05
URL: http://maddix.blogg.se
Postat av: Frida

kidsen. ar det verkligen svenska?

2007-06-13 @ 07:51:15
Postat av: Emma

Frida: Som jag skrev i mitt inlägg ang. det där så gör jag själv samma "fel". Men eftersom du vill älta så kan jag väl ändra till "ungar" då om jag känner för det någon dag.

2007-06-13 @ 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0