Saturday in the park

Eller inte riktigt. Men på stan skall vi i alla fall! Målet är ett par shorts till Jens, diverse grejor från apoteket, nagellack + remover till mig samt att jag skulle vilja ha en kjol. Har egentligen ingen kjol jag gillar att använda. En är för stor, en annan är för lång och en tredje är bara tråkig. Idag har jag på mig den som är för stor... :-P Kommer få gå och dra upp den flera gånger tippar jag på! Men det var den enda rena.

Lägenheten är stekhet även. Katterna ligger utslagna och persiennerna är neddragna för att stänga ute värmen så mycket som möjligt. Tack och lov att vi har en fläkt säger jag bara. Den var väl värd sina 900 kr. Idag känner jag för en kall sallad till middag. Och iskallt mineralvatten i mängder!

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Ivana

Det är den enda fördelen med att bo på norra sidan, alltid svalt i lägenheten. Det faktum att jag aldrig kan sola på balkongen försöker jag förtränga buhu!

2007-06-10 @ 11:34:18
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Emma

Ivana: Nä vi har ju inte heller sol på balkongsidan förmiddagen så jag kan typ inte heller sola på dagarna. Däremot morgonsol i sovrummet... usch! Man ligger ju som klistrade mot varandra i sängen..

2007-06-10 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0