Ny serie

Nu har jag äntligen hittat en ny serie att följa i sommar! Valet föll på Traveler. Serien handlar om två nyutexaminerade killar som blir misstänkta för terrorism när de befinner på ett museum i New York för att göra ett slags "busstreck" (eller hur man skall uttrycka det). Museumet exploderar just när de tagit sig ut. Sedan visar det sig att deras kompis förmodligen anlagt det hela, och han är försvunnen.

Spännande, har sett fem avsnitt hittills och nu får man vänta tills nästa vecka då det kommer ett nytt.


Bild: ABC

Kommentarer
Postat av: Råbärt

Det lät ju rätt intressant, vilken kanal går det på? ;) Är det Kanal Internet som gäller?

2007-06-25 @ 04:03:21
URL: http://www.poweruser.se
Postat av: Emma

Robert: ja... ;)

2007-06-25 @ 07:01:04

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0