Monday morning.

Så pass trött att jag snoozade till 6.45 istället för att kliva upp halv. Men jag hinner gott och väl ändå. Håret står visserligen åt alla håll, men jag orkar inte platta och fixa det idag. Denna vecka blir förmodligen den bästa veckan på hela mitt vikariat. Slutar 12 imorgon och är ledig på onsdag! 3,5 dagars jobb.

Och varmt skall det bli hela veckan också, mellan 20-25 grader enligt TV4 Vädret! Hoppas det blir så, för då kan man äta middag på balkongen och sola lite i eftermiddagssolen. Och nu är det redan 16 grader varmt ute. Tror inte jag behöver någon jacka idag! :-)

Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0