Mitt i veckan

Tre arbetsdagar avklarade, två kvar. Längtar mig sjuk till helgen. Inte för att det händer något speciellt, men jag vill sova! Ungefär det enda jag gillar nuförtiden. Jag önskar att det alltid var tredagars även. Lördag och söndag går alldeles för fort. Sedan är det sex veckor kvar. Jag har gjort bort hälften snart! Räknar redan ner till arbetslöshetens misär igen ...

Ahjustdet. Gatufesten går av stapeln nästa helg. Åka eller inte åka är frågan. Jag vet inte om det är värt 1000 kr eller vad den helgen kan gå loss på med biljett, resa, sprit och allt vad det innebär. Men jag missar ju den traditionella festen på Gränsgatan. Det är ju synd! Well, det lutar i alla fall åt att det inte blir något rajraj.

Appropå pengar så kanske man skulle betala lite räkningar.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Madde

Synd :/

2007-06-27 @ 19:14:48
URL: http://maddix.blogg.se
Postat av: Ivana

Alla festivaler/gatufester som kräver mer än 200 kr av mig vägrar jag på. Konst ska vara gratis senaste jag kollade :)

2007-06-27 @ 23:52:20
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0