Målgång

den 14:e maj tog jag mig an en utmaning, att gå/jogga/stava mig fram tills jag kommit upp i 5 mil. Det har jag nu gjort. Med dagens promenad på 3 km landar jag på 52,3 km. Hade satt stoppdatum den 14:e juni, men det gick ju utan problem att klara målet innan det. Hade antagligen gått i mål tidigare om jag hade kunnat röra mig mer förrförra veckan (foten...). Men jag är ändå nöjd. Jag som är värdelös på att ta mig ut på promenader!

Nu får jag ju massa motion gratis tack vare att jag går till jobbet så nu får jag väl försöka ta mig an någon ny utmaning. Kanske att promenera/jogga 10 mil i månaden i sommar? Det kan ju inte vara så svårt att ta sig upp i och med att jag måste gå ungefär 8 mil i månaden till och från jobbet. 2 mil utöver det bör man ju klara lätt som en plätt. Kanske lite för enkelt dock. Vi får se vad det blir!

Nu vill jag bara kunna köra igång med joggingen igen. Blir väl snarare att man får börja om!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahah det där glömde jag helt och hållet bort.. :-) Det gjorde du bra iaf!

2007-06-04 @ 16:00:54
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0