Lycka

Lycka är att vakna på morgonen, gå till jobbet och sedan komma på sig själv med att man inte haltade ett endaste dugg på hela vägen, eller kände smärta. På hemvägen blev det lite spänningar i vaden, men det gick bra. Kanske så pass bra att jag kan stava en liten sväng ikväll. Joggingen får vänta lite till. Gruvar mig redan för att ha tappat allt!

Först skall jag fylla min kurrande mage med köttfärssås och spagetti!

Det sticker i min hud idag. Jävla utslag. Ozonskiktet är tunt i år skriver VK, DN och Aftonbladet. Kanske bäst att inhandla solskydd snarast. Cancer vill man ju inte gärna dra på sig i onödan.

Hellre blek och frisk är solarietorkad och cancersjuk!

Dessutom blir man rynkig som fan av solarium och/eller för mycket sol. Sug på den ni alla extrema solbadare! När ni är 35 kommer ni se ut som 55 ;-) Medan jag kommer ha fin och jämt babyhy. Mwahaha.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis vad jag säger till alla fanatiska soldyrkare som promt ska bränna sig jämt! Håller med dig Emma, låt de bli rynkiga och fula... ;)

2007-06-07 @ 22:55:42
Postat av: Jenny

Solcreme är a och o, som du säger, hellre blek än cancersjuk. Jag har flera, allt från 4 till 30, och varierar över säsongen och kroppsdel. :)

2007-06-08 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0