Helg!

Ah, vad skönt det skall bli med tredagarshelg. Jag har redan jobbat fyra veckor och har sju kvar. Fasen vad fort det går. Snart är det juli... högsommar. Men imorrn börjar det bli mörkare ute igen! Kul va' ;-)

Spinning på schemat idag igen. Svettigt. Är redan svettig eftersom jag skulle snabba mig på banken innan de stängde. Men de stängde visst 16 istället för 17. Så det gick jag bet på. När jag nu skall hinna lämna in min internet-dosa vet jag icke! Kanske får skicka Jens.

Dags att byta om.

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0