Helg om 4 timmar.

Tiden går extremt långsamt idag. Det kändes som det tog 100 år till lunch (lunchtimmen däremot gick fort). Och nu är det fyra timmar kvar tills man får gå hem. Vi är överbemannade idag med så de flesta sitter mest och väntar på samtal. Jag och Josefin var dock på ÖB idag och tittade lite. Tolou hade ju köpt smarta dörrhängare för 19 kronor som jag också var tvungen att inhandla. Bra att ha för att hänga upp handdukar och morgonrock på! Hål i väggen slipper man också.

Känner även att jag suttit framför datorn alldeles för mycket den senaste veckan. Skall trappa ner lite med bloggläsandet och forumskrivandet. :-P Lika bra att inse att folk inte uppdaterar sina bloggar en gång i timmen så det är ju som ganska onödigt att klicka in 20 gånger om dan!

Helg som sagt. Men inget planerat. Borde organisera om min lilla garderob bland annat... men hur kul är det? Midsommar i Sillviken näste helg. Det blir nog precis lika bra som förra året!

Nej, man kanske skulle ta och låtsasjobba lite?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men se till att inte vara så jäkla bakis på midsommardagen då bara, så kan vi ses ute på krogen i år... ;)

2007-06-15 @ 15:13:42
Postat av: Emma

Johanna: Haha! Tror inte jag kommer gå på krogen på midsommardagen i år men ;)

2007-06-15 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0