Det pirrar

Det pirrar i hela kroppen efter dagens 40 minuter långa spinningpass. Alldeles som att blodet kokar. Men det var skönt samtidigt som det var jobbigt. Skönt att inte ha tappat så mycket som jag trodde och skönt att foten inte gjorde ett dugg ont. Röven därmot, gjorde ondare än ondast då jag blev tilldelad en av de gamla cyklarna med stenhård sadel. När jag klev av kändes det fortfarande som sadeln satt fast mellan benen!

Bokade även in mig på torsdag, kan ju vara bra sådär innan midsommarfirandet på fredag liksom. Kanske kan jag klämma in en lite promenad på fredag innan vi far ut till Sillviken också. Vill ju inte förstöra min svit med dagliga promenader på veckodagarna bara för att det är Midsommarafton! Ser så fint ut i träningsdagboken med gula fält istället för vita!

Förresten, läste på VK Inside att de skall ställa en slags vibrationstränings-grej i gymmet där. Det måste man ju testa. Se hur fläsket fladdrar åt alla håll och kanter liksom.

Kommentarer
Postat av: Jojje

Fladdra på du bitterfitta :P
Skämt åsido, du gör det bra som spinner så ofta :)

2007-06-19 @ 21:26:48
URL: http://jojjeb.blogg.se
Postat av: Emma

Johan: Som en kattunge ;)

2007-06-19 @ 21:31:42
Postat av: Madde

Vibrationsgrej vore coolt att pröva, det sägs ju att det ska vara jobbigt även fast man tycker att man bara står där liksom :)

2007-06-19 @ 22:15:15
URL: http://maddix.blogg.se
Postat av: Emma

Haha Bert Karlssons favoritredskap! Massörerna rekomenderar sådan där vibrationsgrej för mina muskler men jag vågar fan inte!

2007-06-20 @ 11:13:35
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Emma

Madde: jag får avlägga rapport sedan när jag testat. ;)
Emma: Kanske skakar loss lite muskler ju!

2007-06-20 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0