Dejt och äntligen skor.

Ikväll har jag en dejt med min gamle gode vän Guntrum. Kommer bli lika roligt som alltid! För övrigt känner jag ett behov av att klippa mig igen, även fast det inte var så längesedan. Framförallt känner jag väl att jag vill ha blont hår. Inte gulbrunt som jag har nu, ösch! Men men, med tiden så! Sliverschampo kanske är en idé ändå?

Dammsugning härnäst.

Men först så kan jag väl berätta om mina inköp:
  • Ett stycke svart tunika med sidenband (Gina Tricot, en sådan som jag redan har + som alla andra har)
  • En hallonröd cardigan med tygbeklädda knappar (också Gina)
  • Ett marinblått baslinne (får aldrig för mycket linnen)
  • Två par sandaler, varav ett par sådana "hiking"-sandaler + ett par i läder med någon slags turkos sten på som ni ser nedan. Hittade ingen bild på de andra paret.
  • Ett par sandaler till Jens med.



Eftersom det är köp 3 betala för 2 på Skopunkten så blev mina sandaler ovan gratis eftersom de var billigast. Så det var ju ett bra köp :-) Ville ha ett par sådana + ett par rejälare som sitter ordentligt på foten om man skall gå promenader eller så. Och Jens ville ha några som man bara sticker in foten i :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Mkt fina, de med turkos stenen va =)

2007-07-01 @ 00:03:51
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Emma

Linda: Ja jag gillade dem :D Fanns vita med :)

2007-07-01 @ 14:39:53

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0