Urusel

Helgen har varit usel på många sätt. Har ätit dålig mat + massa annan skit hela tiden. Hade det bara varit en dag hade jag inte grämt mig över det. Men det har varit godis och skräp i dagarna tre. Inte bra.

Träning då? Nej skulle inte tro det. Det sket sig också trots att min ambition var att ge mig ut på en joggingrunda idag. Kommer ju aldrig orka springa nåt slags lopp i form av Vårruset eller liknande nästa år om jag ska snigla på i den här takten. Det enda man kan göra är ju att sparka sig själv riktigt hårt i arslet och skärpa sig.

Tror jag ska ge mig själv godisförbud ett tag framöver med start från imorgon. Har det gått bra en gång kan det väl gå igen va? Det kan behövas med tanke på hur mycket jag vräkt i mig den senaste tiden. Behöver en paus från allt socker, haha! :-) Det låter kanske som jag ätit godis varje dag, men riktigt så illa är det inte, hehe.

Nåja, mindre skit och mer rörelse så kanske jag presterar lite bättre än vad jag gör nu!

Måndag imorrn... jag längtar inte. Två veckor till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0