Tvätt för hela slanten

Eftersom jag missade min tvättid i torsdag pga. after work så hade jag tur nog att få tag i en ledig tid idag istället. Inte det roligaste att göra på en lördag kanske men det måste ju göras. Dessutom har jag ju inte direkt något bättre för mig. Min plan idag är att röja undan lite i köket samt laga kryddig quorngryta till middag. Längtar redan.

Var och hämtade mina nya badkläder på ICA och de satt som en smäck. Har verkligen lyckats med mina inköp den senaste tiden. Känns bra. Nu har jag två nya bikinis att ha när det bär av till vita stränder.

Nej nu skall jag lasta ur diskmaskinen och göra fint i köket. Stor mening när jag kommer stöka ner där inför middagen? Haha.

Cheerio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0