Tacos, stavgång och blåsväder

Inget vidare väder idag heller. Det blåser snålt och är inte speciellt mysigt ute. Tog mig dock ut på en 40 minuter lång promenad med stavarna, mer var jag inte motiverad till. Skönt ändå att jag åtminstone tog mig iväg. Hade lika gärna kunnat bli soffläge hela dagen!

Till middag blev det tacos, typ. Nachos + köttfärs + grönsaker snarare.

Jobb imorrn. Vecka 7 av 11. Jag har varit där nästan två månader nu! Undra vad man skall göra av sitt liv sedan?

Nä nu ska jag hälla i mig lite vatten så kanske min huvudvärk släpper. Friskluften gjorde då inte susen, tyvärr.

Cheerio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0