Mätt i magen & glassbollar

Det blev Take Away från Great Eastern idag. Det var nog närmare ett år sedan jag åt kinamat senast! Gott var det i alla fall och spymätt blev jag. Så pass mätt att jag somnade som en släggad gris i soffan efteråt. Sedan såg vi på film och lite TV och nu sitter jag här. Har borstat tänderna och tänkte gå och lägga mig.

Först måste jag dock delge min besatthet av en pryl som jag tror skulle vara grym att ha. Nämligen en Glassboll! Hur coolt vore det inte att ha en sådan, va?! =D Om ni klickar på länken kan man se en film från en användare också, så den funkar ju. Me want.



349 kr på coolstuff.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0