Lantligt

Igår for vi som sagt till Växtholm och hälsade på Jens mamma som bor där ute på semestern i sitt barndomshem. Vi grillade trots att det regnade och sedan satt vi på verandan och myste med lite vin, kaffe och tårta. Idag har vi solat lite och jag har flashat omkring med mina kritvita ben. Första gången de såg solens ljus denna sommar nästan. Ikväll blir det grillning igen och imorrn är det som bekant måndag igen.


Yens grillar.


Vår gamla "fosterkatt" som vi tog hand om förra sommaren.
Trivs ute bland råttor och skog!

Playa del Växtholm


Kommentarer
Postat av: Jojje B

Fan vad nice! Skönt att vara på landet sommartid :D

2007-07-22 @ 20:56:58
URL: http://jojjeb.blogg.se
Postat av: Linda

grattis på namnsdagen :)

2007-07-23 @ 09:17:40
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Emma

Johan: Haha ja, förutom att broms och mygg var på en som fan! *s*
Linda: Tack :D

2007-07-23 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0