Kvällspromme och glass

Efter en middag bestående av torsk och ris blev det lite tjittjatt på internätet med Erika J, även en gemensam underklädesbeställning från UK råkade äga rum...

Sedan tog vi oss en promenad, jag och Jens. Ingen direkt anstängande, men huvudsaken man rör sig lite. Avslutade med att hämta ut ett paket och äta en glass (som kompensation för den otroligt ansträngande motionen) vid järnvägstorget.

Nu är det väl snart dags för sängen. Lovsjunger fortfarande vår fläkt. Utan den skulle man få byta laken var och varannan dag!

Dagens låt: Running Wild - Pirate Song

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0