Hur står man ut?

Nu längtar jag mest hela tiden tills man får sluta samt ev fara iväg utomlands och bara slappa. Men det är tre veckor kvar vilket känns som en evighet. Visst är jag glad att jag fick det här jobbet och jag trivs. Förutom nu då man bara längtar bort hela tiden.

Idag ringde jag banken och jag får hämta ut en ny internetdosa på en gång. Tur för mig! Den jag har nu är nämligen glapp. Därför ska jag smita ifrån jobbet en 45 min tidigare eller så för att hinna dit innan de stänger. De stänger ju lämpligt nog också 16 på sommaren. I och med det är det inte allt för länge kvar tills man får gå hem. Vilken lycka!

Någon dag här i veckan är det väl läge att fixa ett pass också. Skall låna Josefins snygga svarta Monark och trampa iväg till polishuset på. Vad enkelt det hade varit om man hade gå över vägen vid Preem. Men icke, här måste man ta sig runt hela Västerslätt, vilket skulle ta hela lunchen till fots. Därför är jag fräck nog att jag ber att få använda andras cyklar, hähä.

Nej, man kanske skall försöka sig på att se viktig ut en stund... ehm..

Hejdu, hejdu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Dagens bästa - se viktig ut

2007-07-23 @ 15:21:25
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Josefin

Aha, så det var därför jag inte kunde göra den klassiska vinkningen till dig på cykelvägen på väg hem! Märkte inte att du försvann, stinta.

2007-07-23 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0