HUR kan VK göra såhär!

- Hur kan VK höja autogiroavgiften med 2 kronor! HUR FÖRKLARAR DU DET HÄR!?

Dagens mest givande samtal! Man bara skriker inombords när man hör hur de börjar babbla om sitt AG innan man ens hunnit säga hej i luren. Hur orkar man tjafsa om 2 spänn! Ja jävlar ... lite komiskt är det ju ändå att man orkar ringa och gorma över det. Ett roligt mail fick jag också om höjningen. Smyghöjning alá 70-tal tyckte brevskrivaren... hehe. Ser inte hur man smyger med det när 11.000 abonnenter får brev om saken!

Hemgång om 35 min! Finally...

Kommentarer
Postat av: Emma

TIPS! Så tjänar du in 2 kronor som du kan lägga på abon. på VK. GE FAN I OCH RING O KLAGA HELA JÄVLA TIDEN!

2007-07-10 @ 15:56:33
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0