Fredagsregn

Idag är det inte direkt något trevligt väder. Givetvis kommer det vara pissigt hela helgen när det varit kanon under veckan. Typiskt ...

Jag drömmer mig vidare bort till Greklands ö-värld medan jag väntar på att telefonen skall ringa. Det är dött som i graven, nästan. Jag längtar hem. Till soffa, tv, film och kinamat. Jag ska äta onyttigt ikväll, oh yes! Sedan vette fasen vad som händer resten av helgen. Förmodligen inget särskilt, som vanligt. Lika bra kanske, man sparar ju pengar!

Det suger lite i magen. Tror jag skall ta mig en banan!

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen fredag em! Ha det så bra i9 helgen nu så hörs vi igen när vi är tillbaka på våra jobb på måndag *s*

2007-07-06 @ 15:47:37
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Katja

Har du bestämt var ni ska resa än?

2007-07-07 @ 21:09:43
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Emma

Katja: Njaääe. Men lutar nog åt Kreta iom att det går direktflyg härifrån Umeå då! Men det kanske blir någon annan ö med, får se vad som bjuds när det blir dags! :)

2007-07-07 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0