Det senaste

Det senaste i bloggvärlden och låtsasmedia verkar vara bloggar som endast är till för att irritera och uppröra folk. När stureplan.se tar in Alex Schulmans polacktrasa till blivande brud börjar det bli skrattretande på riktigt. Jag har stått ut med Alex hästansikte på jobbet till och från för att roa mig när det är lite att göra. För den bloggen kan vara ganska underhållande till och från. Men hennes, näe. Det känns bara som att hon skriver för att försöka komma upp i sin blivande hästs kaliber, men det lyckas inte riktigt. Det hade kunnat bli lite skoj dock. Men mitt första besök där blev också mitt sista! Polacken och Ebba von Sydow går bort!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0