Bakissöndag?

Inte riktigt. Däremot har jag avverkat ett corepass + lite dammsugning. Har även gjort tacopaj till middag och väntar nu på att den skall svalna så man kan skära upp den! Är jättehungrig.

Kvällen skall spenderas med lite dataspel tror jag. Och kanske en promenad, får se vad jag känner för.

Måndag imorrn. En månad kvar av arbete. Vad händer sedan är frågan. Tror att jag funderar på det minst 2 ggr om dagen. Kom i alla fall in på allt det jag sökt i höst på umu, tror att jag skall välja att läsa Jöken dock. Ekonomin känns nästan för svårt. Det är ju inte min starka sida.

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0